torsdag 14 oktober 2010

Fina ord till fina personer

Sitter här i min stol och tittar på gymnasiets första skolfoto och beundrar min klass lite. Tänker på de här månaderna vi har känt varandra och måste bara säga att ni är dem bästa människorna på jorden! Jag menar det är inte alla personer som skulle, efter att ha känt varandra i ungefär två-tre månader, kunna stå på skolgården när det är brandövning och köra samuraj för fullt. De flesta skulle göra det efter två-tre år eller aldrig. Och när det kom två nya underbara personer in i vår klass välkomnade vi dem med värme. Alla vågar ta för sig och vågar göra bort sig. Ingen är utanför utan alla får vara med. Ingen försöker styra utan alla får bestämma - och viktigast av allt kan vi alla kramas utan att skämmas.
  Min förra klass var också hur bra som helst men jag tror nästan att ni tar första platsen. Jag känner att jag kan lita på er och jag hoppas att ni kan lita på mig också. Efter så kort tid har vi fått så bra kontakt i hela klassen och jag tror inte att det finns många sådana klasser på skolan direkt.
  Daniel, Pontus, Hanno, Kornelia, Edvin, Rasmus, Elias, Victor, Alfred, Viqtor, Sebastian, Anders, Jonatan, Linnea, Moa, Tomas, Jesper, Moa, Erica, Astri, Alice, Gaston, Emma, Arvin, Sophia, Hanna, Julia, Linh, Marie-Helen och Mattias - ni är underbara personer som har ett speciellt ställe i mitt hjärta (hoppas jag inte glömde någon nu bara).

N0e - den bästa klassen!

4 kommentarer:

  1. D: jag gillar fortfarande 9D mest. :'(

    SvaraRadera
  2. Naaw, jag gillar också 9D Wille!!! <3

    SvaraRadera
  3. Kom det som en överraskning att du fick sitta ner kanske?? En annan (jag) fick faktiskt stå i mitten!!! (Men så har vi ju sjuor i ansvarsgruppen...) Kom till träningen i morgon din kansboll <3

    SvaraRadera
  4. Jo, jag blev jätteförvånad!! :O :P Haha, lycko dig xD <3

    SvaraRadera